آمار روز؛ بنزما پنالتی‌زن اول رئال مادرید بود آقای گل می‌شد!

آمار روز؛ بنزما پنالتی‌زن اول رئال مادرید بود آقای گل می‌شد!

خبرگزاری فوتبالی – اگر بنزما تمام پنالتی‌های فصل رئال را خودش به ثمر می‌رساند حالا آقای گل لالیگا بود.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما در زدن ضربات پنالتی عالی کار کرده اما او هرگز انتخاب اصلی رئالی‌ها برای زدن پنالتی نبوده است. این مهاجم فرانسوی تا امروز تمام ۱۰ پنالتی که برای رئال ( از ابتدای حضورش در این تیم) زده را به گل تبدیل کرده است که آخرین مورد آن در بازی مقابل آلاوز و در غیاب راموس اتفاق افتاد اما همیشه او همیشه زیر سایه راموس و رونالدو در پنالتی زدن قرار داشته است. رکورد ۱۰۰ درصد گل کردن پنالتی توسط بنزما شاید بسیاری از هواداران را به فکر فرو برد که اگر او پشت پنالتی‌ها قرار می‌گرفت حالا می‌توانست با مسی در جدول آقای گلی رقابت کند یا خیر.

اگر بنزما هر ۶ پنالتی راموس در بازی‌های این فصل را خودش به گل تبدیل می‌کرد آمار خود را از ۱۸ گل به ۲۴ گل می‌رساند و بالاتر از مسی در جدول آقای گلی قرار می‌گرفت. مسی امسال ۲۲ گل زده که ۵ تای آن‌ها از روی نقطه پنالتی بوده است.

نکته جالب این جاست مجموعا رئالی‌ها از روی نقطه پنالتی عالی کار می‌کنند و تمام ۱۰ پنالتی که امسال داوران برای آن‌ها گرفته‌اند را به گل تبدیل کرده‌اند.
گفتنی است در لالیگای امسال باشگاه ویارئال بیشترین پنالتی را تصاحب کرده. داوران برای ویارئال امسال ۱۱ پنالتی گرفته‌اند که ۱۰ تای آن‌ها به گل تبدیل شده است.

1101