رئیس فدراسیون فوتبال آلمان: بایرن مونیخ فوتبال آلمان را خسته‌کننده می‌کند!

رئیس فدراسیون فوتبال آلمان: بایرن مونیخ فوتبال آلمان را خسته‌کننده می‌کند!

خبرگزاری فوتبالی – فریتز کلر رئیس فدراسیون فوتبال آلمان هشدار داده ادامه روند کسب جام توسط بایرن مونیخ برای این باشگاه و فوتبال آلمان مفید نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کلر که ۹ ماه پیش روی صندلی ریاست نشسته است اعلام کرده اگر جام حذفی و بوندس لیگا رقابتی نشود، هواداران از این بابت خسته خواهند شد.
رئیس فدراسیون فوتبال آلمان که مدتی هم ریاست باشگاه فرایبورگ را بر عهده داشته در گفت و گو با SWR گفته: شرایط مساعدی نیست اگر همیشه قهرمان لیگ آلمان با قهرمان جام حذفی یک تیم باشد.

در حال حاضر بایرن مونیخ توانسته چند هفته زودتر نسبت به هفته پایانی قهرمانی لیگ را برای هشتمین بار پیاپی به دست آورد و هفته گذشته نیز در فینال جام حذفی آلمان توانست ۴-۲ بایر لورکوزن را شکست دهد. بایرنی‌ها تا این لحظه دوگانه برده‌اند و امیدوارند با قهرمانی در اروپا بتوانند سه‌گانه فتح کنند. تنها بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن شانس کسب سه جام را در فوتبال امسال اروپا دارند.

کلر در ادامه گفته: اتفاقا این که بایرن مونیخ هر سال قهرمان لیگ و جام حذفی شود خود بایرنی‌ها را هم آزار می‌دهد. این مسئله خمیازه آور و خسته‌ کننده است و کسی چنین چیزی نمی‌خواهد.

بایرن از ماه آینده برای فتح لیگ قهرمانان باید دیدار برگشت خود مقابل چلسی در مرحله یک هشتم نهایی را برگزار کند.

1101