اتفاق روز؛ برگزاری دیدار تدارکاتی پاریسن ژرمن با حضور تماشاگران

اتفاق روز؛ برگزاری دیدار تدارکاتی پاریسن ژرمن با حضور تماشاگران

خبرگزاری فوتبالی – روز گذشته تیم پاریسن ژرمن یک دیدار تدارکاتی با حضور تماشاگران برگزار کرد.

به گزارش فوتبالی، فوتبال در کشور فرانسه زودتر از دیگر کشور‌ها به پایان رسید و مسئولین لیگ این کشور بدون ادامه دادن فوتبال تصمیم گرفتند لیگ را با معرفی پاریسن ژرمن به عنوان قهرمان خاتمه دهند اما هنوز تکلیف جام حذفی این کشور که فینال آن باید بین پاریسن ژرمن و سنت اتین در تاریخ ۲۴ جولای (۱۱ روز دیگر) برگزار شود مشخص نیست. از سوی دیگر تیم پاریسن ژرمن و لیون هم هنوز در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و نیاز دارند بازیکنانشان را در شرایطی آرمانی نگه دارند.

در همین زمینه تیم پاریسن ژرمن که در لیگ قهرمانان باید مقابل آتالانتا بازی کند روز گذشته در ورزشگاه استاد دو اوسئان مقابل لو هاور قرار گرفت و در حالی که ۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند توانست حریف خود را با ۹ گل درهم بکوبد. برای پاریسی‌ها ایکاردی ۲ گل، نیمار ۲ گل و امباپه، گوایه، سارابیا، کالی موندو و سارابیا هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

رکسانا ماراسیونو، وزیر ورزش فرانسه که خود در المپیک یک شناگر بوده است این اتفاق را یک پیروزی برای کشور فرانسه دانست. او گفته مشاهده فوتبال با حضور تماشاگران بسیار لذت بخش است هرچند که حداکثر ۵ هزار نفر توانستند وارد ورزشگاه شود اما این مسئله یک پیشرفت مهم به شمار می‌رود.

1101