گتوزو: در ایتالیا برای پنالتی گرفتن بابت هند رکورد زده‌ایم!

گتوزو: در ایتالیا برای پنالتی گرفتن بابت هند رکورد زده‌ایم!

خبرگزاری فوتبالی – شب گذشته دو تیم ناپولی و میلان رو در روی هم قرار گرفتند که نتیجه کار ۲-۲ مساوی شد. جنارو گتوزو، سرمربی ناپلی‌ها پس از پایان بازی پاسخگوی خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، گتوزو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: اولین بار بود که مقابل میلان قرار می‌گرفتم. باشگاهی‌ که من را به یک بازیکن و یک مرد تبدیل کرد و قطعا لحظه‌ای احساسی برای من بود.

گتوزو در ادامه افزود: درباره پنالتی از من نپرسید چون جوابی به شما نمی‌دهم. شما قاضی باشید. در هندبال شما نمی‌توانید تصور کنید که بازیکنی که می‌خواهد بپرد یا حرکت کند، دستش را پشتش بگذارد. أن یک ورزش متفاوت است. فکر می‌کنم در سری آ بابت پنالتی‌هایی که از طریق هند به دست آمده رکورد زده‌ایم و قوانین باید تغییر کنند. کسانی مثل ما که فوتبال بازی کرده‌اند می‌دانند که برای پریدن نیاز به دستانتان دارید. در ۲ سال اخیر صحبت‌های زیادی انجام شده اما چزی تغییر نکرده. چیزی که بابت آن باید از بازیکنانم ناراحت شوم این است که آن‌ها باید ۶ یا ۷ گل بزنند تا ما برنده شویم.

گتوزو در ادامه افزود: مسئله فقط مهاجمان نیستند و هافبک‌ها هم مورد بحث من هستند. ما فرصت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم اما آن‌ها را به گل تبدیل نمی‌کنیم و باید در این زمینه بهتر کار کنیم. اگر دوران پس از کرونا را تحلیل کنیم متوجه می‌شویم به اندازه کافی گلزنی نکرده‌ایم و این مسئله واضح است. میلان فرصت‌های کمی داشت و توانست ۲ فرصت را به گل تبدیل کند. می‌خواهیم چیز متفاوتی را امتحان کنیم و هنوز کامل نیستیم.

1101