سه ستاره در لیست خرید اینتر: کانته، ویدال و امرسون

سه ستاره در لیست خرید اینتر: کانته، ویدال و امرسون

خبرگزاری فوتبالی -  اینتر برای فصل آینده به خواست کونته شرایط جذب سه بازیکن را زیر نظر گرفته است : انگولو کانته، آرتورو ویدال و امرسون پالمیری.

به گزارش فوتبالی، کونته سرمربی اینتر معتقد است که بی تجربگی یکی از مشکلات تیمش است و به همین خاطر خواستار خرید چند بازیکن باتجربه تر شده است. گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که کونته به دنبال خرید انگولو کانته هافبک 29 ساله چلسی است. کانته در تیم لمپارد جایگاهش را از دست داده و به همین خاطر احتمال جدا شدنش از چلسی وجود دارد. ملی پوش فرانسوی در این فصل 27 بازی در اینتر داشته و سه گل زده اما نقشی کمرنگ تر از فصل های اخیر داشته و به همین خاطر شایعاتی در مورد جدا شدنش مطرح است. کانته در دوران حضور کونته در چلسی 89 بازی زیر نظر وی در ورزشگاه استمفوردبریج انجام داده بود.

یکی دیگر از گزینه ها آرتور ویدال هافبک شیلیایی است که این روزها عملکرد خوبی در بارسلونا دارد اما فقط یک سال دیگر با کاتالان ها قرارداد دارد. این بازیکن 33 ساله است و مدیران اینتر تمایلی به پرداخت 20 میلیون یوروی درخواستی کاتالان ها برای فروش وی ندارند.

از سویی اینتر شرایط جذب امرسون پالمیری دفاع چپ چلسی را دنبال می کند که قیمت وی 20 میلیون یورو تخمین زده می شود و کونته از حامیان خرید این مدافع است.