تاتنهام 2-1 آرسنال؛ تیم مورینیو، توپچی ها را ناک اوت کرد

تاتنهام 2-1 آرسنال؛ تیم مورینیو، توپچی ها را ناک اوت کرد

خبرگزاری فوتبالی - بازی تاتنهام و آرسنال که جدا از دربی لندن، جنگ برای سهمیه لیگ اروپا بود، با غلبه مورینیو بر آرتتا به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالی، آرسنال که در ابتدا با گل لاکازت پیش افتاده بود، با گلهای سون و آلدرویرلد شکست خورد و تاتنهام در وایت هارت لین توانست در جدول از آرسنال پیشی بگیرد و در فاصله سه بازی به پایان در رتبه هشتم قرار گرفت تا امید زیادی به کسب سهمیه اروپایی داشته باشد.

تاتنهام با مورینیو هر چند که رویاپردازی چمپیونزلیگ را دارد، همچنان به لیگ اروپا به عنوان گزینه ای در دسترس فکر می کند.تاتنهام در فاصله سه بازی به پایان، هفت امتیاز تا رتبه چهارم و کسب سهمیه چمپیونزلیگ فاصله دارد و این هدف را قابل تحقق نمی داند اما آنها فقط دو امتیاز تا شفیلد یونایتد در رتبه هفتم فاصله دارند و امیدوارند که بتوانند سهمیه لیگ اروپای فصل 20-2019 را نهایی کنند.در نقطه مقابل آرسنال با این شکست 50 امتیازی ماند و حالا باید سه بازی اینده را خیلی جدی بگیرد تا بتواند سهمیه اروپایی را بگیرد. در غیر این صورت هیچ بعید نیست که فصلی فاجعه بار را به اتمام ببرند. در حال حاضر تاتنهام در رتبه هشم لیگ برتر حضور دارد در حالی که آرسنال به شکل نا امیدکننده ای در رتبه نهم جای گرفته است.