جزئیات توافق هافبک سابق بارسلونا با گالاتاسرای

جزئیات توافق هافبک سابق بارسلونا با گالاتاسرای

خبرگزاری فوتبالی - آردا توران هافبک ترکیه ای سابق بارسلونا با گالاتاسرای به توافق رسید. در حقیقت با توجه به بحران کرونا این هافبک 33 ساله پذیرفت که دستمزدی بسیار کمتر از حد معمول دریافت کند. او به ازای هر بازی خود 200 هزار لیر معادل 25.790 یورو دریافت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، اگر گالاتاسرای قهرمان لیگ ترکیه در فصل آینده شود، آردا پانصد هزار یورو به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد. قرارداد یک ساله خواهد بود که قابلیت تمدید برای یک فصل دیگر به صورت توافقی را هم خواهد داشت.

آردا توران بدین ترتیب مثل قبل از زمان پیوستنش به اتلتیکو بازوبند کاپیتانی گالاتاسرای را به بازو خواهد بست. تیم ترکیه ای در پایان مسابقات لیگ که سه بازی تا اتمام آن مانده به صورت رسمی خبر جذب آردا را اعلام خواهد کرد.

اتلتیکو در تابستان 2011 برای جذب آردا توران از گالاتاسرای 12 میلیون یورو پرداخت. این هافبک قهرمان لیگ اروپا، سوپرجام اروپا ، کوپا دل ری، سوپرجام اسپانیا و لالیگا شد و بعد از چهار سال با 40 میلیون یورو در سال 2015 به بارسلونا ملحق شد. هافبک ترکیه ای البته زیاد در بارسا موفق نبود و در سالهای اخیر عملا بازی نمی کرد تا در نهایت قراردادش با کاتالان ها به اتمام رسید و در حال حاضر بازیکن آزاد است.