مارادونا و وکیلش از نتفلیکس شکایت می کنند

مارادونا و وکیلش از نتفلیکس شکایت می کنند

خبرگزاری فوتبالی - دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال دنیاست که البته یکی از پرحاشیه ترین ورزشکاران تمام تاریخ بوده است. این بازیکن حالا در ادامه حاشیه هایش در نظر دارد که وارد جنگ حقوقی با سایت پخش فیلم "نتفلیکس" شود. دلیلش چیست؟ اخیرا فیلمی در مورد زندگی مارادونا در نتفلیکس پخش شده و بازیکن آرژانتینی معتقد است که از او اجازه گرفته نشده و به همین خاطر این کمپانی معروف باید به او غرامت بپردازد.

به گزارش فوتبالی، مارادونا یکی از پرحاشیه ترین و جنجالی ترین شخصیت های فوتبال دنیاست. مارادونا سال گذشته از هوادارانش خواسته بود که مستند زندگی اش که توسط آصف کاپادیا، فیلم ساز بریتانیایی ساخته شده بود را نبینند و حالا به یک فیلم دیگر واکنش نشان داده است و از ساخت آن خشمگین است. 

اخیرا نتفلیکس تولیدی فیلمی به نام "این دستان خدا بود" در موردزندگی مارادونا را آغاز کرده است که پائولو سورنتینو کارگردان سرشناس ایتالیایی این فیلم را می سازد. این کارگردان در سال 2013 فیلم "زیبایی بزرگ" را ساخته بود که جایزه بهترین فیلم خارجی سال 2013 را از آن خود کرده بود.

حالا ماتیاس مورلا وکیل مارادونا از ساخت این مستند بدون اجازه او شکایت کرده است.  باید دید که نتفلیکس چگونه اسطوره فوتبال آرژانتین را راضی می کند و دل وی را به دست می آورد.