لیست رئال مادرید برای بازی مقابل گرانادا؛ همچنان خبری از خامس نیست

لیست رئال مادرید برای بازی مقابل گرانادا؛ همچنان خبری از خامس نیست

خبرگزاری فوتبالی - خامس رودریگز هافبک کلمبیایی رئال مادرید در روز یکشنبه 29 ساله شد اما نمی تواند زیاد خوشحال باشد چرا که همچنان خبری از او در لیست بازی با گرانادا نیست. بازیکن کلمبیایی به خواست خودش و بعد از مکالمه با زیدان از لیست رئال مادرید در دو بازی اخیر مقابل بیلبائو و الاوز خط خورده بود.

به گزارش فوتبالی،خامس رودریگز برای سومین بازی پیاپی با خواست خودش از لیست رئال مادرید خط خورد. این بازیکن کلمبیایی خودش را اماده ترک رئال مادرید می کند و بعید است که تا پایان فصل فرصتی برای بازی کردن نصیبش شود. البته او تنها غایب رئال مادرید نیست چرا که ناچو ، مارسلو و ماریانو دیاز به علت مصدومیت از حضور در لیست جا مانده اند و یوویچ همچنان به علت مشکوک بودن به ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می برد و خبری از حضورش در لیست نیست. رئال مادرید با پیروزی در بازی فردا می تواند خودش را به یک قدمی قهرمانی لالیگا برساند.

لیست رئال مادرید مقابل گرانادا بدین شرح است: کورتوا، آرئولا، آلتوبه، کارواخال، میلیتائو، راموس، واران، مندی، خاوی هرناندز، میگل گوتیرز، کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، ایسکو، هازارد، بنزما، گرت بیل، لوکاس وازکز، آسنسیو، براهیم دیاز، وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس.