نتیجه تست کرونای مهاجم رئال مادرید دوباره منفی شد

نتیجه تست کرونای مهاجم رئال مادرید دوباره منفی شد

خبرگزاری فوتبالی - روز شنبه نتیجه تست کرونای لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال مادرید برای دومین بار منفی بود. بدین ترتیب به نظر می رسد که او به کرونا مبتلا نشده است. این بازیکن به زودی تست جدیدی خواهد داد و اگر نتیجه تست وی منفی باشد از روز سه شنبه به تمرینات گروهی رئال مادرید اضافه می شود و می تواند در دو بازی پایانی لالیگا مقابل ویارئال و لگانس حضور  داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، یوویچ دوشنبه هفته گذشته با یکی از دوستانش که از بلگراد به مادرید آمده بود، ملاقات کرد اما مشکل این جا بود که دوستش به کرونا مبتلا شد. به همین خاطر یوویچ بعد از این اتفاق در خانه اش در قرنطینه به سر برد و از حضور در تمرینات رئال مادرید امتناع ورزید چرا که خطر ابتلای وی به ویروس کووید - 19 وجود داشت. یوویچ هیچ تماسی با سایر بازیکنان رئال مادرید نداشت تا خطر ابتلا به کرونا را در انها از بین ببرد.

یوویچ فصل جالبی در رئال مادرید نداشته و فقط 770 دقیقه بازی کرده و دو گل زده اما در دو بازی پایانی فصل حضور پیدا خواهد کرد و تلاش می کند تا شرایط را دستخوش تغییر کند. در حال حاضر ماریانو دیاز دیگر مهاجم رئال مادرید هم مصدوم است و کریم بنزما مهاجم فرانسوی تنها مهاجم نوک آماده لیست رئال مادرید به شمار می رود و به همین خاطر بازگشت یوویچ حائز اهمیت بسیاری است.