توهین هواداران لاتزیو به مهاجم تیمشان؛ ایموبیله: به خانواده‌ام کاری نداشته باشید!

توهین هواداران لاتزیو به مهاجم تیمشان؛ ایموبیله: به خانواده‌ام کاری نداشته باشید!

خبرگزاری فوتبالی – ایموبیله به واکنش نسبت به توهین هواداران لاتزیو به خانواده‌اش پرداخت.

به گزارش فوتبالی، چیرو ایموبیله امسال یکی از بهترین بازیکنان لاتزیو بوده و می‌تواند کفش طلای فوتبال اروپا را هم با توجه به تعداد گل‌هایی که به ثمر رسانده به دست آورد اما این بازیکن کارکشته توسط تعدادی از هواداران کم سن و سال لاتزیو مورد اهانت قرار گرفته و این مسئله به اندازه‌ای او را ناراحت کرده که مجبور شده واکنش نشان دهد.

ایموبیله در جریان شکست ۲-۱ لاتزیو مقابل ساسولو توانست برای آبی پوشان گلزنی کند اما این مسئله هم باعث نشد تا هواداران لاتزیو که بابت چهارمین شکست پیاپی تیم محبوب خود ناراحت بودند به او اهانت نکنند.

ایموبیله در همین زمینه در اینستاگرام خود نوشته: بعضی از هواداران فقط در ذهنشان خاطرات کوچ می‌ماند و به این دلیل از آن‌ها می‌خواهم خانواده من را راحت بگذارند.

هنوز مشخص نیست دقیقا هواداران لاتزیو به کدام یک از اعضای خانواده ایموبیله توهین کرده‌اند اما توهین‌ها آن قدر زیاد بوده که مهاجم ایتالیایی لاتزیو در یک پست اینستاگرامی به طور مستقیم به این مسئله واکنش نشان دهد.

چیرو ایموبیله هم اکنون با ۲۹ گل در صدر جدول آقای گلی ایتالیا قرار دارد اما کریستیانو رونالدو که شب گذشته توانست ۲ گل از روی نقطه پنالتی برای یوونتوس مقابل آتالانتا به ثمر برساند در تعقیب اوست.

1101