بونوچی پس از تساوی با آتالانتا: با چنین بازی‌هایی می‌توانیم قهرمان شویم!

بونوچی پس از تساوی با آتالانتا: با چنین بازی‌هایی می‌توانیم قهرمان شویم!

خبرگزاری فوتبالی – بونوچی پس از تساوی یوونتوس با آتالانتا به تمجید از رقیب پرداخت.

به گزارش فوتبالی، بونوچی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: بازی کردن مقابل آتالانتا همیشه سخت است. همه بازیکنان مجبور بودند برای تیم فداکاری انجام دهند. به دلیل مشکلات پایم برای چند روز تمرین نکرده بودم اما برای بسیار مهم بود تا در زمین حضور داشته باشم.

بونوچی در ادامه گفت: این برد را مدیون ترکیب تیم هستیم. امتیاز بسیار مهمی گرفتیم که روح تیممان به آن نیاز داشت. سخت بود. سعی می‌کردیم برنده باشیم اما نمی‌توانستیم. حفظ فاصله با لاتزیو و آتالانتا برای ما بسیار مهم بود. حالا باید انرژیمان را بازیابی کنیم زیرا چهارشنبه با ساسولو بازی داریم که بسیار سخت خواهد بود. آن‌ها فوتبالی با انرژی بالا ارائه می‌دهند. بنابراین باید به فکر بازی بعد باشیم.

مدافع تیم یوونتوس در پایان گفت: می‌دانستیم اگر توپ را با سرعت و با یک ضرب یا دو ضرب به گردش در نیاوریم مقابل آتالانتا به مشکل برمی‌خوریم. آن‌ها بسیار با انگیزه بودند و ما در ابتدا مشکل داشتیم اما سرمان را بالا گرفتیم و منتظر بهترین فرصت ماندیم. چیزی که نیاز داریم این است که به نتیجه امشب نگاه کنیم. با چنین نتایجی می‌توان قهرمان اسکودتو شد اما نباید تا لحظه‌ای که قهرمانی‌مان قطعی شده، پایمان را از روی پدال گاز برداریم.

1101