علاقه راکیتیچ به لیگ آمریکا؛ شاید بکهام با من تماس بگیرد!

علاقه راکیتیچ به لیگ آمریکا؛ شاید بکهام با من تماس بگیرد!

خبرگزاری فوتبالی – هافبک کروات بارسلونا از علاقه‌اش به بازی در آمریکا سخن گفت.

به گزارش فوتبالی، ایوان راکیتیچ از فصل گذشته یکی از گزینه‌های خروج از بارسلونا بوده است. او امسال قرار بود به عنوان بخشی از قرارداد لوتارو مارتینز از بارسا جدا شود اما این اتفاق تا این لحظه رخ نداده است. راکیتیچ اما شایعات جدایي‌اش از بارسلونا را تکذیب نمی‌کند و سیگنال‌هایی از او منبی بر علاقه‌اش به پیوستن به لیگ آمریکا در مصاحبه‌ها قابل مشاهده است.

قرارداد راکیتیچ با بارسلونا تابستان فصل آینده به اتمام می‌رسد و او می‌تواند از بارسا جدا شود اما پیش از اتمام قرارداد، مدیران بارسلونا پیشنهادهای فروش او را در نظر خواهند گرفت تا راکیتیچ به طور رایگان از جمع آبی و اناری پوشان جدا نشود. خود راکیتیچ اما به نظر می‌رسد دوست دارد در تیم بکهام به فعالیتش ادامه دهد.

این هافبک کروات درگفت و گو با ESPN گفته: شاید دیوید بکهام با من تماس بگیرد.  می‌توانید مشاهده کنید که فوتبال هر سال چقدر هوادار جذب می‌کند و حالا هر سال در آمریکا چقدر توجهات به فوتبال جلب می‌شود.

راکیتیچ در ادامه گفته: فکر می‌کنم خیلی خاص خواهد بود که امکان مشاهده رشد فوتبال برای ما فراهم است. حالا شما می‌توانید MLS را تماشا کنید و بگوید وای! چقدر جذاب و چقدر دوست داریم این لیگ را مشاهده کنم.

1101