برایتون 0-5 منچسترسیتی؛ درخشش استرلینگ در حضور جهانبخش

برایتون 0-5 منچسترسیتی؛ درخشش استرلینگ در حضور جهانبخش

خبرگزاری فوتبالی - برایتون در شبی که علیرضا جهانبخش به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد در خانه مقابل منچسترسیتی تحقیر شد و شکست سنگین با نتیجه پنج بر صفر را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی برای این که رتبه دوم خود در لیگ انگلیس را قطعی کند، در مقابل منچسترسیتی با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی رسید که استرلینگ هت تریک کرد و گابریل ژسوس و برناردو سیلوا هر کدام یک گل به ثمر رساندند. به هر صورت منچسترسیتی حالا در حالی آماده سه بازی آینده می شود که تکلیفش به عنوان تیم دوم نهایی شده است. آنها حالا باید روی بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل آرسنال و بعد از آن بازی برگشت مقابل رئال مادرید تمرکز کنند. اگر سیتی بتواند رئال مادرید را حذف کند،  احتمالا به مصاف یوونتوس خواهند رفت و اگر آن بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذارند، احتمالا در نیمه نهایی به مصاف بارسلونا یا بایرن مونیخ خواهند رفت.

به هر صورت منچسترسیتی تا کنون جام اتحادیه را کسب کرده و قرار گرفتنش در رتبه دوم لیگ انگلیس را هم نهایی کرده است و حالا باید منتظر مشخص شدن تکلیفش در دو تورنمنت باقی مانده باشد. از سویی تکلیف حضور یا عدم حضور سیتی در  مسابقات اروپایی در دو فصل آینده هم فردا مشخص می شود.