دو نکته‌ای که سد راه نهایی شدن انتقال لوتارو به بارسلونا شده اند

دو نکته‌ای که سد راه نهایی شدن انتقال لوتارو به بارسلونا شده اند

خبرگزاری فوتبالی - مارکا در گزارشی اعلام کرده است که بارسلونا در یک قدمی خرید لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر به گفته مارکا دو اتفاق تا نهایی شدن انتقال لوتارو به اینتر مانده است: یکی این که بارسا بعد از آرتور حداقل یک بازیکن دیگر را بفروشد تا بتواند حساب های مالی خود را تنظیم کند و دیگر این که توافق مالی با اینتر انجام شود. نراتزوری ها 120 میلیون یورو می خواهند که بارسا در نظر دارد که 70 میلیون یورو نقد بپردازد و دو بازیکن را وارد انتقال کند. در حال حاضر مشخص نیست که این دو بازیکن کدام ها خواهند بود.

زمان پرداخت رقم فسخ قرارداد لوتارو که 111 میلیون یورو بود، گذشته اما بارسا مشکلی ندارد چرا که کاتالان ها هرگز نمی خواستند چنین مبلغی بپردازند. لوتارو به زودی 23 ساله می شود و قرار است که با سه برابر دستمزد فعلیش در اینتر راهی بارسا شود. او در اینتر سالی 2.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد که قرار است این مبلغ در بارسلونا به بیش از سالی 7 میلیون یورو برسد و بدین ترتیب  او زوج اسطوره و بازیکن محبوبش لیونل مسی در خط حمله در نیوکمپ شود. بارسلونا بدین ترتیب منتظر نهایی شدن این دو نکته است تا لوتارو را بخرد.