پیراهن جدید بارسلونا بالاخره برای فروش گذاشته شد

پیراهن جدید بارسلونا بالاخره برای فروش گذاشته شد

خبرگزاری فوتبالی - پیراهن جدید بارسلونا در فصل 21-2020 به شدت جنجال ساز شده است چرا که نایکی در تولید عمده آن به مشکل خورده است اما بالاخره نایکی تصمیم گرفت که اولین محصولات را در یکی از فروشگاه های خود در شهر بارسلونا ارائه کند. در حقیقت چند روزی است که پیراهن بارسلونا در فصل 21-2020 در فروشگاهی در منطقه "ال کورته اینگلس" برای فروش گذاشته شده است.

به گزارش فوتبالی، پیراهن های عرضه شده گران ترین پیراهن های موجود هستند که  هیچ ایرادی در تولید خود ندارند و به همین خاطر برای فروش گذاشته اند اما مشکل اصلی در مورد پیراهن های ارزانی است که مشکل تولید دارند و نایکی عرضه آنها را به تعویق انداخته است. 

البته هنوز در فروشگاه های رسمی بارسلونا خبری از فروش پیراهن فصل بعد نیست. انتظار می رود که یکی از فروشگاه های اطراف نیوکمپ از سه شنبه آینده پیراهن فصل 21-2020 بارسلونا ر آغاز کند. در حال حاضر قیمت پیراهن های ارائه شده 145 یوروست که اگر کسی بخواهد اسم یا شماره خاص یا لوگوی چمپیونزلیگ روی آن قرار بگیرد باید مبلغ بیشتری بپردازد.

مشکلاتی که در عرضه پیراهن های فصل بعد بارسلونا وجود دارد،باعث درگیری حقوقی بارسلونا و نایکی شده و بارسلونا مدعی است که شرکت آمریکایی به آنها 25 میلیون یورو ضرر وارد کرده است.