شفیلد یونایتد 3-0 چلسی؛ تحقیر عجیب لمپارد و تیمش

شفیلد یونایتد 3-0 چلسی؛ تحقیر عجیب لمپارد و تیمش

خبرگزاری فوتبالی - چلسی با نتیجه سه بر صفر مقابل شفیلد یونایتد شکست خورد و حالا هیچ بعید نیست تا پایان این هفته از لیگ انگلیس ار رتبه سوم به رتبه پنجم نزول کند و بدین ترتیب از منطقه سهمیه چمپیونزلیگ فاصله بگیرد.

به گزارش فوتبالی، در هفته 35 لیگ برتر انگلیس  شفیلد یونایتد با گلهای مک گلدریک (دو بار) و مک برنی توانست چلسی را با شکستی سنگین تحقیر کند شفیلد با این پیروزی 54 امتیازی شد و فعلا در رتبه ششم قرار گرفت تا در فاصله سه هفته به پایان لیگ انگلیس امید زیادی به کسب سهمیه اروپایی داشته باشد. آنها از شگفتی سازان فصل در فوتبال انگلیس بوده اند. از سویی چلسی با این شکست شانس رسیدن به رتبه دوم را عملا از دست داد و به نظر می رسد که منچسترسیتی با خیال راحت این پست را در اختیار می گیرد.

به هر صورت چلسی که بعد از قرنطینه نمایش خوبی از خود ارائه داده بود با این شکست غیرمنتظره هوادارانش را ناامید کرد. آنها نتوانستند در خانه شفیلد نمایش خوبی داشته باشند. به نظر می رسد که شرایط جدید فوتبال همچون بدون تماشاگر شدن مسابقات یا کاهش فاصله بین بازیها و فشار زیادی که به تیم ها وارد می شود باعث شده تا نتایج غیرقابل پیش بینی تر از همیشه باشند. لیورپول نیز امروز به شکل غیرمنتظره ای امتیاز از دست داد.