واکنش گسترده به شوخی عجیب گرت بیل با ماسک

واکنش گسترده به شوخی عجیب گرت بیل با ماسک

خبرگزاری فوتبالی - بحران کرونا روی کل دنیا تاثیر گذاشته است. فاصله گذاری اجتماعی، احتیاط بیشتر نسبت به مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک برخی از اصول اصلی پیشگیری از ابتلا به کرونا هستند. این بیماری جان بیش از نیم میلیون نفر را در کل دنیا گرفته است.

به گزارش فوتبالی، ماسک هر چند که مفید است اما وسیله چندان راحتی نیست و البته برای شوخی هم وسیله مناسبی نیست. اما انگار گرت بیل بازیکن ولزی که پردرآمدترین بازیکن رئال مادرید است، نظر دیگری دارد. اخیرا دوربین های برنامه اسپانیایی گل، گرت بیل را شکار کرده اند که روی سکوهای ورزشگاه دی استفانو در حین بازی با آلاوز شوخی عجیبی با ماسک انجام می دهد و از آن به عنوان چشم بند استفاده می کند و طوری وانمود می کند که انگار در حال چرت زدن روی سکوها است!

در حالی که رئال مادرید، ماسک ها را در اختیار بازیکنان قرار داده تا از طریق آن بتوانند جلوی ابتلا به کرونا را بگیرند اما به نظر می رسد که بیل که از نیمکت نشینی حوصله اش سر رفته بود، این شوخی نه چندان بامزه را برای سرگرم کردن هم تیمی هایش انجام داد.  البته این تنها شوخی گرت بیل نبود بلکه در زمانی که آسنسیو روی سکوها نشست، به سمتش نوار بانداژ پرتاب کرد.

حرکت عجیب گرت بیل با شوخی ها و واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه شده است که بسیاری از کاربران بازیکن ولزی را سوژه کرده اند و برایشان قابل درک نیست که بازیکنی که سالی 17 میلیون یورو درآمد دارد، به جای نقش آفرینی درون زمین رو به لوده بازی و مسخره بازی روی سکوها آورده است!