مبلغ قابل توجهی که دورتموند از فروش دمبله توسط بارسلونا دریافت می‌کند

مبلغ قابل توجهی که دورتموند از فروش دمبله توسط بارسلونا دریافت می‌کند

خبرگزاری فوتبالی - عثمان دمبله مهاجم 23 ساله فرانسوی در حال حاضر همچنان به مصدومیت از ناحیه پای راست خود ادامه می دهد و بعید است که تا پایان فصل دوباره در بارسلونا بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، دمبله با وجود حجم مصدومیت های پرشمار خود در بارسلونا همچنان مشتریان زیادی دارد. یکی از مشتریان وی منچستریونایتد است که به دنبال خرید در خط حمله است و با توجه به مشکلاتی که در زمینه جذب جیدون سانچو مهاجم دورتموند برایشان وجود دارد به صورت  جدی شرایط دمبله را دنبال می کنند.

اگر بارسلونا پیشنهادی در حدود 80 میلیون یورو داشته باشد، مشکلی برای فروش دمبله نخواهد داشت و درها را به روی فروش بازیکن فرانسوی باز خواهند گذاشت. از سویی روزنامه آلمانی بیلد خبر داده است که اگر دورتموند بخواهد دمبله را بفروشد، بر اساس توافق با دورتموند باید 20 میلیون یورو به باشگاه آلمانی بپردازد. دمبله با 105 میلیون یورو نقد به علاوه 40 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد از دورتموند به بارسلونا پیوست. 

بعد از ان که دمبله به 50 بازی رسید و بارسلونا برای دو سال پیاپی سهمیه چمپیونزلیگ گرفت، بر اساس قرارداد کاتالان ها 20 میلیون یورو به دورتموند پرداختند اما در قرارداد بارسا و تیم آلمانی قراردادی وجود دارد که اگر کاتالان ها بخواهند دمبله را بفروشند باید 20 میلیون یورو از مبلغ فروش وی را به دورتموند بپردازند. در حقیقت اگر بارسا با 80 میلیون دمبله را بفروشد، 60 میلیون یورو از این مبلغ را به حساب خودشان واریز خواهند کرد و 20 میلیون یورو را هم به حساب باشگاه آلمانی واریز خواهند کرد.