بارسلونا تا قبل از چهارشنبه، پدیده 19 ساله برزیلی را می خرد

بارسلونا تا قبل از چهارشنبه، پدیده 19 ساله برزیلی را می خرد

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا فقط چهار روز دیگر فرصت دارد تا کار خرید گوستاوو مایا مهاجم 19 ساله سائوپائولو را نهایی کند. بارسلونا قبل از روز چهارشنبه باید مبلغ یک میلیون یورو بپردازد و باید در مورد پرداخت 3.5 میلیون یوروی دیگر مذاکره داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به صورت جدی شرایط خرید این مهاجم جوان برزیلی را دنبال می کند.  در حقیقت مدیران رئال مادرید در مورد خرید گوستاوو کمی مردد هستند و سعی می کنند که با احتیاط در مورد وی تصمیم بگیرند. بارسلونا بر اساس پیش قراردادی که با سائوپائولو امضا کرده تا روز چهارشبه فرصت دارد تا این مهاجم را بخرد که تا آن زمان باید یک میلیون یورو بپردازند. 

بارسلونا بعد از بحران کرونا با فروش ارتور و کورکورلا سعی کرد که تراز مالی خود را تنظیم کند و حالا به نظر می رسد که مشکلی برای سرمایه گذاری در مورد جذب گوستاوو مایا نخواهند داشت. 

بارسلونا و رئال مادرید در سالهای اخیر سعی کرده اند که به جای این که برای خرید بازیکنان گرانقیمت هزینه کنند ، حتی المقدور بازیکنان جوان را با قیمت های معقول بخرند. به طور مثال ترینکائو پرتغالی در ماه های پیش رو از اسپورتینگ براگا به بارسلونا ملحق خواهد شد که بارسا مبلغی در حدود 30 میلیون یورو برای خرید وی هزینه کرده است.