طلب نیلسون پرداخت نشده است؟

طلب نیلسون پرداخت نشده است؟

خبرگزاری فوتبالی- ظاهرا هنوز طلب دروازه‌بان سابق و برزیلی پرسپولیس پرداخت نشده است.

به گزارش فوتبالی به نقل از میزان، چند هفته پیش بود که نیلسون کوریا دروازه‌بان سابق و برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی که با رسانه‌های ایرانی داشت اعلام کرد این باشگاه هنوز مطالبات او را پرداخت نکرده و به همین دلیل پرسپولیس به زودی از سوی فیفا با جریمه‌ای سنگین مثل کسر امتیاز روبرو خواهد شد.

بعد از آن بود که باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۲۲ خرداد اعلام کرد فیفا موافقت کرده از محل مطالبات این باشگاه در فدراسیون جهانی فوتبال طلب ۸۳ هزار دلاری نیلسون را بدهد. حتی از طرف باشگاه پرسپولیس اعلام شد که فیفا از این باشگاه درخواست کرده تا شماره حساب مندرج در قرارداد
به آنها اعلام شود تا پرداخت صورت بگیرد. حالا بعد از گذشته حدود یک ماه،  به سراغ نیسلون رفتیم تا ببیند مطالبات او پرداخت شده یا خیر.

نیلسون در جریان این گفت‌وگوی کوتاه اعلام کرد که فعلا هیچ اتفاقی رخ نداده و وکلای او با فیفا در تماس هستند و باشگاه پرسپولیس جریمه خواهد شد. 

نیلسون در این مورد گفت: پرسپولیس هنوز به من پولی پرداخت نکرده است، وکلای من با فیفا در تماس هستند و باشگاه توسط نهاد مسئول جریمه خواهد شد.

وی ادامه داد: من دوست ندارم که این اتفاق رخ بدهد. من عاشق این باشگاه و همه هواداران آن و ایرانی‌ها هستم. امیدوارم که افراد مسئول این وضعیت را بدون جریمه شدن باشگاه حل کنند. 

7655