اطلاعیه اعلام کلیه قراردادهای منعقده توسط واسطه ها

اطلاعیه اعلام کلیه قراردادهای منعقده توسط واسطه ها

خبرگزاری فوتبالی- فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را درباره خود اظهاری قراردادهای منقعده توسط واسطه ها صادر کرد

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی فدارسیون فوتبال، بنا بر اعلام و الزام فدرسیون جهانی فوتبال – فیفا کلیه واسطه های نقل و انتقالات تا تاريخ 30 تیرماه 1399 فرصت دارند با ورود به آدرس اینترنتی http://intermediaries.ffiri.ir/SitePages/Intro.aspx، کلیه قراردادهای خود را که از ابتدای سال گذشته تاکنون ثبت کرده اند، اعلام کنند.

با توجه به الزام فدراسیون جهانی فوتبال – فیفا بر خود اظهاری کلیه قراردادهای منعقده توسط واسطه های نقل و انتقالات فوتبال و از آنجاییکه اين اطلاعات می بایست طی روزهای آتی برای فیفا ارسال شود، کلیه واسطه های نقل و انتقالات موظفند با اطلاعاتی که فدراسیون فوتبال به صورت پيامک برای آنها ارسال کرده است به آدرس اینترنتی http://intermediaries.ffiri.ir/SitePages/Intro.aspx وارد شده و ضمن تاييد اطلاعات ارسالی، کلیه موارد خواسته شده را تکميل و ارسال نمايند. مهلت زمانی ارسال اين اطلاعات از تاريخ درج اين اطلاعيه تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 30 تیرماه  می باشد.

بديهی است که کلیه اطلاعات ارسالی از کارگزاران باید به صورت کامل ارسال و در صورت مشخص شدن هر گونه ایراد و عدم اظهار درست مفاد قراردادی، مطابق با آيين نامه واسطه های نقل و انتقالات با ايشان برخورد خواهد شد.

9697