واران: به سر و صداها درباره VAR کاری نداریم/ به هدفمان فکر می‌کنیم

واران: به سر و صداها درباره VAR کاری نداریم/ به هدفمان فکر می‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی – رافا واران، مدافع فرانسوی و با سابقه تیم رئال مادرید اعلام کرده حواشی مربوط به VAR برای آن‌ها اهمیت ندارد و بازیکنان رئال تنها به هدفشان فکر می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید توانست شب گذشته آلاوز را شکست دهد و به قهرمانی نزدیک‌تر شود. در حالی که ۳ هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده، رئال ۴ امتیاز از بارسلونا ببیشتر دارد و حتی در صورت شکست بارسلونا و برد سفیدپوشان در بازی‌های همین هفته، رئال می‌تواند ۲ هفته زودتر جشن قهرمانی بگیرد.

واران پس از بازی مقابل آلاوز گفته: تمرکزما روی هدفمان است. ۳ فینال پیش رویمان داریم. مهم است که در آن‌ها برنده شویم اما مهم‌تر از آن این است که کلین شیت ثبت کنیم زیرا به ما اعتماد به نفس فوق‌العاده‌ای می‌دهد. باید روحیه و انرژی مثبتمان را حفظ کنیم و با آن به رقابت‌ ادامه دهیم.

در بازی شب گذشته رئال باز هم از روی نقطه پنالتی به گل رسید تا همچنان سر و صداها و حاشیه‌های ایجاد شده درباره سود بردن رئال مادرید از داوری در رسانه‌ها وجود داشته باشد. رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال در این رابطه گفته بحث‌های منتشر شده در رسانه‌ها درباره VAR برای او اهمیتی ندارد.

واران در ادامه افزود: سر و صداهای مربوط به VAR و حاشیه‌های مربوط به آن برای ما اهمیت ندارد. رفتارمان داخل زمین را کنترل می‌کنیم.

1101