ستین: امیدواریم تکلیف قهرمانی لالیگا به هفته آخر بکشد

ستین: امیدواریم تکلیف قهرمانی لالیگا به هفته آخر بکشد

خبرگزاری فوتبالی – کیکه ستین پیش از دیدار تیمش مقابل وایادولید پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا امشب در چهارچوب رقابت‌های لالیگا مقابل وایادولید قرار خواهد گرفت. بارسایی‌ها باید بازی خود را ببرند و امید داشته باشند رئال مادرید در ۳ بازی باقی مانده دچار لغزش شود و آن‌ها به صدر برسند.

کیکه ستین درباره بازی شاگردانش گفته: وایادولید به طور کامل از منطقه سقوط جدا نشده و می‌خواهند برای جلوگیری از سقوط در بازی‌هایشان با رقیبان بجنگند. به همین دلیل باید باید مراقب باشیم. ممکن است جدال قهرمانی به هفته آخر بکشد و ما در آن صورت شانس داشته باشیم که امیدوارم چنین مسئله‌ای رخ دهد.

ستین در ادامه افزود: اتفاقات زیادی در فوتبال رخ می‌دهد و ما چیزهای غیر قابل توضیح فراوانی در این سال‌ها دیده‌ایم. تنها باید روی برنامه‌هایمان مقابل وایادولید تمرکز داشته باشیم. ما از چند نظر و روش بسیار خوب بازی می‌کنیم اما نیاز داریم عملکردمان را بهبود ببخشیم و پیشرفت کنیم. عدم حضور آرتور در لیست تیم؟ او دچار ورم معده شده و هر زمان کاملا سالم بود به ترکیب برمی‌گردد.

سرمربی بارسلونا درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان گفت: درباره قرعه‌کشی به اندازه نگرانی‌هایم بابت دیدار مقابل ناپولی فکر نمی‌کردم. باید در نیوکمپ مقابل ناپولی بازی کنیم که منصفانه است. خوب است بدانیم در مراحل آینده با کدام تیم رو در رو می‌شویم اما نیاز داریم فعلا روی بازیمان تمرکز کنیم. سپس ناپولی دیداری حیاتی برای ما خواهد بود.

1101