رئال مادرید 2-0 آلاوز؛ پرواز غیرقابل مهار زیدان و تیمش به سمت جام

رئال مادرید 2-0 آلاوز؛ پرواز غیرقابل مهار زیدان و تیمش به سمت جام

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید با کسب هشتمین برد پیاپی خود و پیروزی دو بر صفر در ورزشگاه دی استفانو مقابل آلاوز اختلاف چهار امتیازی خود با بارسلونا را حفظ کرد و حالا در فاصله سه بازی به پایان لالیگا شانس زیادی برای کسب جام سی و چهارم خود دارد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با کسب پیروزی مقابل آلاوز و ثبت هشتمین برد پیاپی، هشتاد امتیازی شد. رئال مادرید اگر به 85 امتیاز برسد رسما قهرمان لالیگا خواهد شد چرا که از نظر بازی رو در رو از بارسلونا پیش است و در صورت تساوی امتیازات هم بالاتر از کاتالان ها قرار می گیرد.

بارسلونا حالا قهرمانی لالیگا را سخت تر از همیشه می بیند. رئال مادرید برای هر کدام از دو نیمه یک گل کنار گذاشته  بود. گل اول روی پنالتی ژیمو روی مندی به ثبت رسید که در غیاب راموس محروم این بار بنزما بود که نقشه پنالتی زن تیم را پذیرفت و شمار گلهای فصل خود را به عدد هجده برساند. در نیمه دوم نوبت مارکو اسنسیو بود که با یک حرکت سریع و با پاس بنزما در موقعیت دروازه خالی گلزنی کند و خیال رئال مادرید را راحت کند. رئال مادرید از سویی برای چهارمین بازی پیاپی گل نخورد تا تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی با خیالی آسوده آماده کسب جایزه زامورا به عنوان بهترین دروازه بان فصل لالیگا شود.