گزارش طرفداری| دلیل اصرار پارس به اعلام رای سه هیچ/ لیست استقلال 43 نفره بود، 39 نفره شد!

گزارش طرفداری| دلیل اصرار پارس به اعلام رای سه هیچ/  لیست استقلال 43 نفره بود، 39 نفره شد!

خبرگزاری فوتبالی- لیست کامل استقلال در سازمان لیگ نشان می دهد این باشگاه با احتساب خروج هادی مباشری مدیر اجرایی، میلیچیچ مربی، یوسف دانشیار مترجم و نیکولای بودوروف بازیکن، هنوز 39 عضو در لیست خود دارد و دلیل اصرار پارس جنوبی به اعلام رای سه - صفر هم همین لیست است

به گزارش فوتبالی و به نقل از طرفداری، با انتشار لیست کامل بازیکنان استقلال در سازمان لیگ، دعوای استقلال و سازمان لیگ وارد فاز تازه ای می شود.

 وقتی شب قبل از بازی استقلال و پارس جنوبی نتیجه تست کووید 19 هشت بازیکن و یک عضو پزشکی باشگاه استقلال مثبت شد، استقلالی ها با طرح این ادعا که لیست شان در سازمان لیگ 36 نفره است و داشتن 9 کرونایی به منزله رسیدن به حد نصاب 25 درصد است، از سفر به جم منصرف شدند و هر چه سازمان لیگ اصرار کرد شما در این سازمان لیست 43 نفره دارید و 9 مبتلا به کرونا برابر با 25 درصد نیست، فایده ای نداشت و استقلال به جم نرفت و پارس جنوبی مدعی شد باید نتیجه بازی 3 بر صفر شود. استقلالی ها اما می گفتند با 8 بازیکن کرونایی، بازیکن به اندازه کافی ندارند و نگران ابتلای سایر بازیکنان شان به کرونا هم هستند.

 استقلال قصد بازی مقابل تراکتور را هم نداشت اما وقتی در تست های مجدد، نتیجه آزمایش سه یا چهار نفر از این 9 نفر، منفی شد، به ناچار تمرینات خود را از سر گرفت تا روز شنبه به مصاف تیم تراکتور تبریز برود اما نتیجه بازی جم همچنان نامشخص است. صبح چهارشنبه احمد سعادتمند به درخواست کادر فنی تیمش به فدراسیون پزشکی ورزشی رفت تا راه های کناره گیری موقت استقلال از لیگ برتر را بررسی کند اما خلیلیان به او اعلام کرد استقلال باید به لیگ برگردد چرا که تعداد کرونایی هایش به 6 نفر کاهش پیدا کرده است.

استقلال می گوید تکرار، پارس می گوید سه - صفر

استقلال حالا که به اجبار آماده بازی با تراکتور می شود، می گوید بازی جم باید تکرار شود چون 9 نفر از 36 نفر در آستانه سفر به جم کرونا مثبت بودند اما سازمان لیگ مطابق نامه هایی که به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال زده، مدعی است حتی در صورت تایید هر 9 تست، باز هم تعداد کرونایی های استقلال به حدنصاب 25 درصد نمی رسید.

دقیقا مطابق همین نامه هاست که پارس جنوبی جم مدعی نتیجه 3 بر صفر شده و می گوید قانون باید در مورد استقلال اجرا شود. این در حالی است که گویا این خبر به گوش مدیران پارس جنوبی رسیده که از داخل سازمان لیگ به استقلالی ها گفته شده اگر مقابل تراکتور بازی کنند، در مورد بازی شان برابر پارس جنوبی، تجدید نظر می شود. فعلا دعوای اصلی سر لیست استقلال است.

جزییات لیست استقلال در سازمان لیگ

این لیست کامل استقلال در سازمان لیگ نشان می دهد این تیم 17 بازیکن بزرگسال، 3 بازیکن زیر 25 سال، 8 بازیکن زیر 23 سال و یک بازیکن زیر 21 سال دارد و علاوه بر این 29 بازیکن، نام 14 نفر را هم در کادر فنی، سرپرستی، پزشکی و تدارکات خود ثبت کرده که البته از این 43 نفر، نیکلای بودروف، هادی مباشری، لکیچ و یوسف دانشیار دیگر عضو استقلال نیستند و لیست این تیم در حال حاضر 39 نفره است. نام لکیچ به عنوان دستیار مجیدی، نام دانشیار به عنوان مترجم و نام مباشری به عنوان مدیر اجرایی ثبت شده بود. استقلال طبق همین لیست یک جای خالی برای جذب بازیکن بزرگسال، یک جای خالبی برای جذب بازیکن زیر 23 سال و 14 جای خالی برای جذب بازیکن امید و 15 جای خالی برای جذب بازیکن جوان دارد اما در این مقطع از فصل، امکان استفاده از تمام این جاهای خالی نیست و استقلال با کمبود بازیکن مواجه است. 

بر مبنای لیست 39 نفره استقلال، این تیم اگر 10 کرونایی داشت از حد نصاب 25 درصد عبور می کرد و همین ماجرا حالا محل مناقشه استقلال و سازمان لیگ و پارس جنوبی شده است.

قرار است کمیته انضباطی در خصوص نتیجه بازی استقلال و پارس جنوبی جم تصمیم بگیرد.

7413