گواردیولا: اگر به صعود فکر کنیم، توسط پادشاه اروپا حذف می‌شویم

گواردیولا: اگر به صعود فکر کنیم، توسط پادشاه اروپا حذف می‌شویم

خبرگزاری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به قرعه کشی ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا 20-2019 واکنش نشان داد و رئال مادرید را "پادشاه مسابقات" خواند.

به گزارش فوتبالی، بازی برگشت رئال مادرید و منچسترسیتی در شهر منچستر برگزار می شود و برنده این مسابقه به مصاف برنده بازی یوونتوس و لیون می رود. گواردیولا بعد از تائید عدم حضور آگوئرو در بازی مقابل رئال مادرید صحبت کرد و گفت :" بازی رفت در مادرید برگزار شد و بازی برگشت نیز در خانه ما و ورزشگاه اتحاد برگزار می شود. این یک شرایط عادی است و نمی توانیم بگوییم که برتری داریم. همیشه بازیهای حذفی به صورت رفت و برگشتی در خانه یک تیم و تیم مقابل برگزار می شده اند. مراحل بعدی؟ در ابتدا باید به رئال مادرید فکر کنیم. اگر به صعود به مرحله بعدی فکر کنیم، پادشاه مسابقات ما را حذف خواهد کرد. هیچ کس در منچسترسیتی بهتر از من رئال مادرید را نمی شناسد. می دانم که مقابلشان باید چگونه بازی کنیم."

منچسترسیتی که در بازی رفت مقابل رئال مادرید با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیده بود احتمالا در روز هفدهم مرداد در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید خواهد بود تا تکلیف صعود یکی از دو تیم به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مشخص شود.