گزارش روز؛ کدام تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا امتیازات بیشتری کسب کرده است؟

گزارش روز؛ کدام تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا امتیازات بیشتری کسب کرده است؟

خبرگزاری فوتبالی – رئال مادرید پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان است اما اگر جدولی بر حسب میانگین امتیازات در هر بازی تشکیل شود آن ها نسبت به رقیب شرایط بهتری نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، طبق گزارش آماری تهیه شده توسط Statbunker رئال مادرید از لحاظ میانگین امتیازی نسبت به بارسلونا ضعیف‌تر هستند اما چون ۱۱ بازی بیشتر از این تیم انجام داده‌اند در رده اول بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ قهرمانان حضور دارد.

در جدولی که توسط سایت مذکور منتشر شده، رئال مادرید با ۵۲۸ امتیاز از ۲۶۶ بازی در صدر قرار دارد و با توجه به ۱۳ قهرمانی این تیم، این حضور اتفاق عجیبی نیست. آن‌ها اما ۱.۹۸ امتیاز در هر بازی کسب کرده‌اند که از میانگین بارسلونا با ۲.۰۱ امتیاز کمتر است. بارسا در رده دوم حضور دارد و ۵۱۲ امتیاز در ۲۵۵ بازی در ادوار لیگ قهرمانان کسب کرده است.

در رتبه سوم جدول بایرن مونیخ با ۴۷۰ امتیاز از ۲۴۸ بازی قرار دارد. منچستر یونایتد با ۴۱۰ امتیاز از ۲۲۳ بازی چهارم است و یوونتوس در رده پنجم جای گرفته. نکته جالب حضور آرسنال با ۲۹۰ امتیاز از ۱۷۷ بازی در رده ششم است. آرسنال تا به حال قهرمان لیگ قهرمانان نشده اما بالاتر از میلان و لیورپول با ۷ و ۶ قهرمانی قرار گرفته است. رتبه هفتم و هشتم هم به چلسی و پورتو تعلق دارد.

در بین ۱۰ تیم دوم برتر در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان هم تیم‌هایی چون دورتموند، پاریسن ژرمن،‌ اینتر میلان، آژاکس و رم حضور دارند.

1101