فابرگاس: خوزه مورینیو بهترین مربی من بوده است

فابرگاس: خوزه مورینیو بهترین مربی من بوده است

خبرگزاری فوتبالی – فابرگاس مورینیو را بهترین مربی خود می‌داند.

به گزارش فوتبالی، سس فابرگاس، ستاره سابق تیم‌های آرسنال و بارسلونا، در زمان حضور در چلسی زیر نظر مورینیو دوران بسیار موفقی داشت و بسیاری اعتقاد دارند او بهترین نمایش‌هایش را در چلسی مورینیو انجام داد نه بارسلونا و یا تحت نظر ونگر در آرسنال.

فابرگاس در جدیدترین گفت و گوی خود با Match of the Day گفته: من زیر نظر بسیاری از مربیان بازی کرده‌ام و این مسئله فقط در ماه‌های اخیر رخ نداده. بلکه از ابتدای دوران فوتبال اتفاق افتاده است. اگر قرار باشد یک یا دو مربی را انتخاب کنم باید بگویم بازی زیر نظر پپ در بارسلونا با سبکی که دوست داشتم فوق‌العاده بود و همان شرایط هم برای من در آرسنال با آرسن ونگر رخ داد اما بازی زیر نظر مورینیو در چلسی یک سال رویایی برای من ساخت.

ستاره سابق تیم ملی اسپانیا در ادامه گفت: او احتمالا بهترین مربی است که با او کار کرده‌ام. جوری که او با ذهن من بازی می‌کرد باورنکردنی بود. می‌توانم گواردیولا، مورینیو و ونگر را انتخاب کنم زیرا به همه آن‌ها مدیون هستم.

فابرگاس که توانسته به همراه تیم ملی اسپانیا در جام جهانی و جام ملت‌های اروپا قهرمان شود ابتدا در آرسنال حضور داشت، سپس به بارسلونا رفت و در سال ۲۰۱۴ هم به چلسی پیوست تا قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. او هم‌اکنون در موناکو بازی می‌کند.

1101