اورلوف: زنیت تحت هیچ شرایطی نباید به آزمون و جیوبا اجازه جدایی بدهد

اورلوف: زنیت تحت هیچ شرایطی نباید به آزمون و جیوبا اجازه جدایی بدهد

خبرگزاری فوتبالی- گنادی اورلوف مفسر باتجربه و پییشکسوت فوتبال روسیه به باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ توصیه کرد تحت هیچ شرایطی نباید به دو مهاجمش اجازه جدایی دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، گنادی اورلوف اعلام کرد باشگاه زنیت باید همه تلاش خود را برای حفظ سردار آزمون و آرتم جیوبا در فصل آینده انجام دهد.

این مفسر باتجربه فوتبال روسیه به رادیو مسکو گفت: اگر زنیت با همین ترکیب و شرایط کنونی در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا بازی کند شانس زیادی برای کسب موفقیت خواهد داشت. البته صحبت‌هایی درباره  جدایی سردار آزمون از زنیت مطرح شده است. قطعاً آزمون و جیوبا می‌توانند برای یک یا حتی دو فصل آینده کنار هم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند.

وی در ادامه افزود: زنیت تحت هیچ شرایطی نباید اجازه جدایی به مهاجمانش دهد. نمی‌توانیم این ترکیب خوب را از بین ببریم. هر بازیکنی که بخواهد جایگزین آزمون شود معلوم نیست که آیا مناسب زنیت خواهد بود یا خیر. زنیت اکنون باید به فکر نجات خود باشد و دو یا سه بازیکن جدید را به خدمت بگیرد تا وارد لیگ قهرمانان اروپا شود. تیم کنونی زنیت می‌تواند از مرحله گروهی این رقابت‌ها صعود کند.

تیم زنیت سن‌پترزبورگ با درخشش و گلزنی‌های سردار آزمون و آرتم جیوبا چهار هفته پیش از پایان فصل جاری لیگ برتر روسیه به عنوان قهرمانی دست یافت.

1984