استون ویلا 0-3 منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ به رتبه چهارم نزدیک شدند

استون ویلا 0-3 منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ به رتبه چهارم نزدیک شدند

خبرگزاری فوتبالی - منچستریونایتد با گلهای برونو فرناندز (پنالتی)، گرینوود و پوگبا پیروزی قاطعانه ای را در مقابل استون ویلای پایین جدولی با نتیجه سه بر صفر کسب کرد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد با پیروزی مقابل استون ویلا حالا فقط یک امتیاز تا لسترسیتی در رتبه چهارم فاصله دارد. در فاصله چهار بازی به پایان لیگ انگلیس حالا منچستریونایتد 58 امتیاز دارد و باید منتظر لغزش لستر باشد تا فصل را در میان چهار تیم بالای جدول به پایان برسانند.

از سویی استون ویلا با این شکست همچنان در رتبه 19 جدول قرار دارد و خطر سقوط را به صورت جدی حس می کند.لستر در فاصله چهار بازی به پایان فعلا چهار امتیاز تا منطقه بقا فاصله دارد و به نظر می رسد که حداقل باید سه تا از چهار بازی بعدی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد تا شانسی برای بقا داشته باشد، اتفاقی که تا حد زیادی غیرممکن به نظر می رسد.

منچستریونایتد که هفته هاست نباخته، سخت تلاش می کند تا فصل را در رتبه چهارم لیگ  برتر انگلیس به پایان برساند تا اگر محرومیت منچسترسیتی بخشیده شد، آنها بتوانند سهمیه چمپیونزلیگ در فصل آینده را به دست بیاورند و زیر نظر سولشر برای بازگشت به روزهای خوب اروپایی خود تلاش کنند. اتفاقی که سخت است اما غیرممکن نیست.