لیست رئال مادرید مقابل آلاوز: بازگشت هازارد و واران

لیست رئال مادرید مقابل آلاوز: بازگشت هازارد و واران

خبرگزاری فوتبالی - ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید پس از سه بازی دوباره به لیست رئال مادرید برگشت و همان طور که زیدان در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد می تواند در بازی جمعه شب مقابل آلاوز شرکت کند. از سویی وینیسیوس جونیور پدیده برزیلی هم بعد از ان که نتیجه تست کرونایش منفی شد، در لیست حضور پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، رافائل واران مدافع میانی فرانسوی رئال مادرید که بازی با بیلبائو را از دست داده بود از مصدومیت ستون فقرات خود ریکاوری کرده و به لیست برگشته است. راموس و کارواخال به علت پنج کارته شدن و محرومی، ناچو و مارسلو به علت صمدومیت بازی را از دست داده اند تا شمار غایبان رئال در خط دفاعی خیلی زیاد باشد. به نظر می رسد که فرلاند در پست دفاع چپ قرار بگیرد، میلیتائو و واران در پست دفاع میانی بازی کنند و لوکاس وازکز در پست غیر تخصصی یعنی دفاع راست بازی کند. از سویی دیگر لوکا یوویچ مهاجم صرب به علت در تماس بودن با برخی از نزدیکانش که به کرونا مبتلا بوده اند از لیست کنار رفته است. خامس رودریگز نیز به خواست خودش فعلا در رئال مادرید بازی نمی کند و آماده جدایی از رئال مادرید می شود.

رئال مادرید که با یک امتیاز برتری با یک امتیاز کمتر از بارسلونا به مصاف آلاوز می رود می خواهد با کسب سه امتیاز این بازی یک گام به قهرمانی نزدیک تر شود. لیست رئال مادرید مقابل آلاوز بدین شرح است:کورتوا، ارئولا، آلتوبه، میلیتائو، واران، مندی، خاوی هرناندز، میگل گوتیرز، کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، ایسکو، هازارد، بنزما، بیل، لوکاس وازکز، آسنسیو، براهیم، ماریانو، وینیسیوس و رودریگو گوئس.