رسمی؛ محل بازیهای برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد

رسمی؛ محل بازیهای برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - جلسه کمیته اجرایی یوفا امروز صبح برگزار شد و در مورد مسائل مختلف صحبت شد.

به گزارش فوتبالی، در این جلسه قرار شد که بازیهای برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر میزبان برگزار شود. بدین ترتیب مونیخ، تورین، منچستر و بارسلونا میزبان بازیهای بایرن مونیخ - چلسی، یوونتوس - لیون، منچسترسیتی - رئال مادرید و بارسلونا ناپولی خواهد بود. همه مسابقات بدون تماشاگر خواهد بود. از سویی مرحله یک چهارم نهایی به بعد که فردا قرعه کشی می شود به صورت متمرکز در شهر لیسبون پرتغال و به صورت تک بازی برگزار خواهد شد. پروتکل های بهداشتی هم در همه مسابقات اعمال می شوند.

از سویی به خاطر بحران کرونا مرحله گروهی لیگ اروپا در فصل 21-2020 بدون داور ویدیویی خواهد بود و از مراحل حذفی از داور ویدیویی استفاده خواهد شد.همچنین در ادامه لیگ اروپا بازیهای سویا - رم و ختافه - اینتر که بازیهای رفتشان هم لغو شده بود، به صورت تک بازی در کشور آلمان برگزار می شود.

قرعه کشی ادامه لیگ قهرمانان اروپا فردا در شهر نیون سوئیس برگزار می شود. جدا از چهار تیمی که هنوز تکلیفشان مشخص نشده تیم های اتلتیکو، پاریسن ژرمن، آتالانتا و لایپزیش صعودشان به جمع هشتم تیم را نهایی کرده اند و حریفان خود را فردا خواهند شاخت.