موضع رسمی سازمان لیگ/ فصل بعد هم لیگ برتر برگزار می شود

موضع رسمی سازمان لیگ/ فصل بعد هم لیگ برتر برگزار می شود

خبرگزاری فوتبالی- بر اساس آخرین خبری که به خبرگزاری فوتبالی رسیده است، سازمان لیگ به هیچ وجه قصد ندارد، لیگ برتر این فصل و حتی فصل آینده را هم تعطیل کند.

به گزارش فوتبالی، ستاد مبارزه با کرونای فوتبال در فدراسیون فوتبال، کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، ایفمارک و بخش پزشکی سازمان لیگ با هماهنگی با ستاد کرونا در ورزش و فدراسیون پزشکی و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، در حال تصحیح و گرفتن باگهای پروتکل کرونا در فوتبال هستند تا برای بازیهای آینده و فصل بعد آماده باشند.

سازمان لیگ برتر به هیچ وجه قصد تعطیلی لیگ را ندارد و این را در جلسات با اعضای ستاد کرونا در ورزش هم مطرح کرده اند. 

در واقع زمانی برگزاری مسابقات تعطیل می شود که ستاد ملی مبارزه با کرونا در این باره این باره دستوری صادر کند که این ستاد هم در ماههای گذشته نشان داده دستورهایش برای تعطیلی ورزش و مسابقات ورزشی، موقتی بوده است.

مدیران سازمان لیگ در این باره همیشه به برگزاری لیگ برتر تاکید داشته اند و حتی ماموریت ویژه ای به ستاد مبارزه با کرونای فوتبال در فدراسیون فوتبال، کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، ایفمارک و بخش پزشکی سازمان لیگ داده اند تا پروتکل های ویژه برای برگزاری فوتبال در این فصل و فصل بعد تنظیم شود. البته ظاهرا با وضعیتی که وجود دارد، تماشاگران فعلا نمی توانند وارد ورزشگاه شوند. شاید بهتر است بگوییم تا زمانی که واکسن کرونا نیاید خبری از تماشاگران نخواهد بود!

7413