خیال زیدان راحت شد؛ وینیسیوس به کرونا مبتلا نیست

خیال زیدان راحت شد؛ وینیسیوس به کرونا مبتلا نیست

خبرگزاری فوتبالی - نتیجه تست کرونای وینیسیوس جونیور پدیده برزیلی رئال مادرید منفی شد. این بازیکن صبح پنجشنبه به خاطر خطا در تست، به کرونا مشکوک شده بود اما بعد از آن که دومین  تست را داد، مشخص شد که به کرونا مبتلا نیست و بدین ترتیب می تواند در بازی بعدی رئال مادرید مقابل آلاوز حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس که به خاطر ریسک کرونا در تمرین امروز شرکت نکرده بود، در خانه اش تست کووید - 19 داد. تست اولیه وی که صبح انجام شده بود، نتیجه نامشخص داشت یعنی نه مشخص بود که او به کرونا مبتلاست و نه مشخص بود که مبتلا نیست. این بازیکن نتیجه تست را به باشگاه خبر داد و به همین خاطر در تمرین روز پنجشنبه حضور پیدا نکرد. این بازیکن به همین خاطر امروز در خانه ماند و در تمرین شرکت نکرد.

وینیسیوس عصر پنجشنبه تست دیگری داد که نتیجه آن منفی شد. این مهاجم به باشگاه اعلام کرد که به کرونا مبتلا نیست و بدین ترتیب زیدان می تواند او را در لیست بازی با آلاوز قرار بدهد. بدین ترتیب وینیسیوس می تواند فردا شب در بازی رئال مادرید و آلاوز شرکت کند. وینیسیوس از زمان شروع دوباره مسابقات 316 دقیقه در رئال مادرید بازی کرده که یک گل زده و یک پاس گل گرفته و در تیم زیدان درخشان بوده است.