رسمی؛ لواندوفسکی بهترین بازیکن فصل 20-2019 فوتبال آلمان شد

رسمی؛ لواندوفسکی بهترین بازیکن فصل 20-2019 فوتبال آلمان شد

خبرگزاری فوتبالی - رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ و آقای گل بوندسلیگا روز پنجشنبه عنوان بهترین بازیکن فصل 20-2019 را با رای گیری از بازیکنان فوتبال آلمان از آن خود کرد.

به گزاری فوتبالی، مهاجم 31 ساله با 40.2 درصد آرا بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا شد. او برای چهارمین بار جایزه کفش طلایی بوندسلیگا با نظر اتحادیه بازیکنان را به دست آورد. او پیش از این هم در سالهای 2013 ، 2017 و 2018 این جایزه را کسب کرده  بود.جیدون سانچو مهاجم انگلیسی دورتموند با 13.9 درصد آرا در رده دوم قرار گرفت و جاشوا کیمیش از بایرن مونیخ با 7.2 درصد سوم شد.

از سویی هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ با 58.2 درصد آرا عنوان بهترین مربی فصل را از آن خود کرد، آلفونسو دیویس مدافع چپ کانادایی الاصل بایرن مونیخ با 49.5 درصد آرا عنوان بهترین تازه وارد فصل فوتبال آلمان را بالاتر از هالند کسب کرد. مهاجم نروژی که در نیم فصل دوم به دورتموند ملحق شده بود با 15.5 درصد آرا در این رده بندی در رتبه  دوم قرار گرفت.

قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا باعث شد تا همه جوایز فردی نصیب بایرن مونیخ شود و باواریایی ها عملا همه جوایز ممکن را درو کنند. آنها هر دو جام داخلی فوتبال آلمان را کسب کردند و حالا برای ادامه چمپیونزلیگ آماده می شوند.