خرابکاری دختر ژاوی در حین مصاحبه تلویزیونی پدرش!

خرابکاری دختر ژاوی در حین مصاحبه تلویزیونی پدرش!

خبرگزاری فوتبالی - قرنطینه ناشی از بحران کرونا باعث شده تا خیلی ها مجبور شوند که دورکاری کنند و کارهایشان را در خانه انجام بدهند. البته وقتی در خانه ای بچه وجود داشته باشد، کار کردن در خانه سخت تر می شود چرا که بچه ها دوست دارند با والدینشان بازی کنند.

به گزارش فوتبالی، در ماه های اخیر بارها خرابکاری و ایجاد مزاحمت بچه ها برای والدینشان در حین مصاحبه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت در زمانی که والدین در حال تماس تصویری با برنامه های تلویزیونی هستند، بچه ها ممکن است ناگهان وارد تماس تصویری شوند و در گفتگو خرابکاری ایجاد کنند.

آخرین نمونه ژاوی هرناندز سرمربی اسپانیایی السد قطر است که گفتگویی زنده با شبکه اسپانیایی "تله دیاریو" داشت تا به بهانه دهمین سالگرد قهرمانی اسپانیا در جام جهانی آفریقای جنوبی با آنها صحبت کند. 

بازیکن اسبق بارسلونا خیلی عادی به سوال های آرسنیو کانیادا مجری برنامه پاسخ می داد تا این که ... یک صدای بچگانه جلب توجه کرد. در گوشه تصویر شنیده می شد که یک نفر صدا می زد "بابا، بابا" که ناگهان "آسیا" دختر چهار ساله ژاوی در تصویر حاضر شد.  ژاوی در حالی که می خندید از دخترش خواست تا کمی منتظر بماند تا مصاحبه تمام شود. کانیادا مجری برنامه بعد از آن که از ژاوی خواست تا خیلی کواه در مورد آینده اش صحبت کند، با خنده گفت:" تو را با دختر کوچولویت تنها می گذاریم!"