ریبری و پایان حواشی درگیری با هواداران متعصب فیورنتینا؛ زنده‌باد فلورانس!

ریبری و پایان حواشی درگیری با هواداران متعصب فیورنتینا؛ زنده‌باد فلورانس!

خبرگزاری فوتبالی – ریبری با انتشار یک پیام به حواشی مربوط به درگیری با هواداران خاتمه داد.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش تعدادی از هواداران متعصب و اولترای فیورنتینا به انتقاد از فرانک ریبری پرداختند زیرا این بازیکن فرانسوی پس از اینکه خانه‌اش مورد سرقت قرار گرفت از کلماتی استفاده کرد که هواداران این تیم آن را نپسندیدند. حالا سباستین فری، دروازه‌بان فرانسوی سابق تیم فیورنتینا از ریبری مقابل هواداران توهین کننده حمایت کرده و این مسئله هم باعث خوشحالی فرانک ریبری شده است.

فری در مصاحبه خود با یک شبکه رادیویی در توسکانی گفته بود: فرانک خیانتکار نیست و نمی‌خواهد فیورنتینا را ترک کند. او یک تکه از قلبش را در فلورانس نگه داشته و این حواشی بین هواداران و او باید خاتمه یابد.

ریبری در پاسخ به پیام فری اعلام کرده: برادر من. از تو ممنونم. تو من را می‌شناسی و می‌دانی اهل کدام شهر و کشور هستم. می‌دانی که من خائن نیستم. همان طور که قبلا گفته‌ام امکان ندارد تا همه خشنود باشند. در حال حاضر من کفش‌هایم را به پا می‌کنم و در کنارم هواداران واقعی را حس می‌کنم. شهر را هم در کنار خودم حس می‌کنم زیرا روی من حساب می‌کند. بقیه مسائل برای من کوچک به نظر می‌رسند. من برای هواداران واقعی فیورنتینا با این تیم قرارداد امضا کرده‌ام. زنده‌باد فلورانس تا همیشه!

1101