پیش بازی ماشین سازی - پرسپولیس؛ یحیی با ماشین به قهرمانی نزدیک می‌شود

پیش بازی ماشین سازی - پرسپولیس؛ یحیی با ماشین به قهرمانی نزدیک می‌شود

خبرگزاری فوتبالی- در اولین بازی از هفته بیست و چهارم لیگ برتر، ماشین سازی میزبان پرسپولیس خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس فاصله چندانی تا قهرمانی ندارد و آماده ترین تیم این روزهای لیگ به شمار میرود. آخرین باخت سرخپوشان تهرانی به هفته یازدهم و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان بازمی‌گردد و 12 هفته بدون باخت، نشان از ثبات این تیم دارد. 

یکه تازی سرخپوشان: پرسپولیس در این فصل هم عملکرد درخشانی از خود بر جای گذاشت. پرسپولیسی ها تا پایان هفته بیست و سوم، به 17 برد دست یافتند و این در حالیست که سپاهانِ رده دومی تنها 10 برد در کارنامه خود دارد. تیم های بعدی از این حیث پس از پرسپولیس، تراکتور و شهر خودرو هستند که هر کدام در این فصل 12 بار به پیروزی مقابل حریفان خود رسیدند. پرسپوليسی ها با 2 تساوی، کم تساوی ترین تیم لیگ هستند و با  4 شکست، جز 3 تیمی هستند که در این فصل کمترین باخت را متحمل شدند. 

روزهای سخت پس از رسول: ماشین سازی که با رسول خطیبی یکی از تیم های خوب نیم فصل اول به شمار می‌رفت، با جدایی خطیبی و چند بازیکن خود، با افت عجیبی رو به رو شد و پس از نتایج ضعیف احد شیخ لاری، رضا مهاجری را دوباره به این تیم بازگرداند. اما این تغییر هم فعلا مثمر ثمر نبوده و سبزقباها در اولین بازی خود تحت هدایت مهاجری هم متحمل شکست شدند. 

نتیجه بازی هفته گذشته: سبزپوشان تبریزی با یک گل مغلوب نفت مسجدسلیمان شدند و شاگردان گل محمدی با تک گل مهدی ترابی، مقابل شاهین به پیروزی رسیدند.

نتیجه بازی رفت: دو تیم در بازی رفت به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

وضعیت در جدول‌: پرسپولیس با 53 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و ماشین سازی با 24 امتیاز، دهم است. 

*جمعه 20 تیر 1399

ماشین سازی – پرسپولیس  ساعت 20:15

داور: رضا کرمانشاهی