سوارز: باید برنده باشیم و منتظر لغزش رئال مادرید بمانیم/ از ستین حمایت می‌کنیم

سوارز: باید برنده باشیم و منتظر لغزش رئال مادرید بمانیم/ از ستین حمایت می‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی – لوئیز سوارز پس از بازی مقابل اسپانیول اعلام کرد هدف بارسلونا برنده شدن در بازی است و سپس باید امیدوار باشند تا رئال مادرید امتیاز از دست دهد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم بارسلونا توانست به سختی با تک گل لوئیز سوارز که نیمه دوم به ثمر رسید اسپانیول را شکست دهد و برنده دربی بندر بارسلون نام گیرد. سوارز پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: هدف اصلی ما این است که در هر ۳ بازی باقی مانده برنده شویم. سپس باید منتظر باشیم تا رقیبمان امتیاز از دست دهد. ما تنها درباره بازی خودمان فکر می‌کنیم.

سوارز درباره بازی مقابل اسپانیول گفت: می‌دانستیم که بازی سختی داریم زیرا شرایط حریف با ما متفاوت است و برای فرار از سقوط می‌جنگند. پس از بازی روز یکشنبه‌مان اندکی خستگی در خودمان احساس می‌کردیم که این خستگی روی شور و اشتیاقمان برای برد تاثیر گذاشته بود. مهم‌ترین مسئله این است که ما برنده شدیم و به امتیازاتمان اضافه کردیم.

ستین در این دیدار از سیستم بازی مقابل ویارئال استفاده کرد. علی‌رغم فشار زیادی که روی او ایجاد شده اما سوارز به حمایت از سرمربی تیمش پرداخت. مهاجم اروگوئه ای بارسلونا در پایان گفت: مربی تصمیم نهایی را می‌گیرد. اوست که باید بهترین سیستم را پیدا کند. او همیشه حمایت ما را دارد.

1101