سرمربی رم پس از برد: در ایتالیا زیاد پنالتی گرفته می‌شود

سرمربی رم پس از برد: در ایتالیا زیاد پنالتی گرفته می‌شود

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم رم پس از برد ۲-۱ شاگردانش مقابل پارما پاسخگوی خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، پائولو فونسکا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: نتیجه خوبی نگرفتیم. این برد یک موفقیت بود اما نتیجه خوبی نگرفتیم.
فونسکا در ادامه گفت: به آن اندازه آزار ندیدیم اما وقتی این همه فرصت گلزنی داریم باید خیلی زودتر بازی را به نفع خودمان خاتمه می‌دادیم. فکر می‌کنم هم در خط حمله و هم در خط دفاع خوب بازی کردیم. دو بازیکنی که پشت ژکو قرار داشتند به تیم کمک کردند و ما نسبت به شکست مقابل ناپولی تغییراتی در ترکیب داشتیم.

در بازی شب گذشته رم برایان کریستانته در قلب خط دفاعی قرار گرفت زیرا رم ۳ دفاعه بازی کرد و ورتو و دیاوارا در خط هافبک حضور داشتند. فونسکا در این زمینه می‌گوید: برای ما مهم بود که از انتهای زمین، با سه دفاعمان بازیسازی کنیم. به همین دلیل ورتو آزادی بیشتری داشت. ژکو عالی و پرتلاش کار کرد و به تیم کمک بسیاری کرد که به اندازه به ثمر رساندن گل بود. ما تغییر زیادی در یارگیری نداشتیم اما با این سیستم احساس امنیت بیشتری داریم.
در یک صحنه مشکوک به هند که بازیکنان پارما اعتقاد داشتند توپ به دستان مانچینی برخورد کرده، داور پنالتی نگرفت. فونسکا در این زمینه گفت: ترجیح می‌دهم حرفی نزنم. همین حالا هم داوران در ایتالیا خیلی پنالتی می‌گیرند.

1101