ستین و ناراحتی از بازی مقابل اسپانیول؛ اصلا خوب بازی نکردیم

ستین و ناراحتی از بازی مقابل اسپانیول؛ اصلا خوب بازی نکردیم

خبرگزاری فوتبالی – کیکه ستین از نمایش تیمش مقابل اسپانیول رضایت ندارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا توانست دیشب به سختی و با نتیجه ۱-۰ اسپانیول را با گل سوارز شکست دهد. کیکه ستین پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: بازی خوبی نداشتیم. با توجه به دفاع اسپانیولی‌ها شرایط برای ما سخت شد. حریف پرشور و بسته بازی می‌کرد و ما فضای زیادی برای کار کردن نداشتیم.
بارسا در نیمه اول این دیدار حتی شوت داخل چهارچوب کمی هم داشت و نتوانست فرصت چندانی برای گلزنی داشته باشد. پس از اخراج فاتی از بارسلونا و یک بازیکن از اسپانیول، آبی و اناری پوشان توانستند توسط سوارز به گل دوم برسند.

سرمربی تیم بارسا در ادامه گفت: بازی بسیار سختی بود. حریف در خط دفاع فوق‌العاده بود. آن‌ها با تعداد بازیکنان بالا جمع می‌شدند و با چنین شرایطی به آسانی نمی‌توانستیم گل بزنیم. کاری را انجام دادیم که مجبور بودیم و مانند دیدار مقابل ویارئال بازی نکردیم.

رئال مادرید فردا شب (بامداد پس فردا) به مصاف آلاوز می‌رود. بارسلونا با این برد خود را به ۱ امتیازی رئال رساند اما یک بازی بیشتر از سفیدپوشان مادریدی دارد و باید منتظر توقف شاگردان زیدان باشد. ستین درباره وضعیت بارسلونا در جدول گفت: باید منتظر بمانیم و مشاهده کنیم رئال مادرید در ادامه چه می کند.

1101