پیکه با دوچرخه برقی 10 هزار یورویی به دربی کاتالونیا رسید!

پیکه با دوچرخه برقی 10 هزار یورویی به دربی کاتالونیا رسید!

خبرگزاری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع میانی بارسلونا همیشه کل کل خاصی با اسپانیول داشته اما او به شکل عجیبی خود را به بازی این تیم رساند. در حقیقت تصاویر نشان می دهند که او با دوچرخه برقی به پارکینگ نیوکمپ رسید. پیکه با بالاترین سرعت ممکن با دوچرخه برقی به نیوکمپ رسید. این بازیکن پیش از این هم دو سال پیش با این دوچرخه برقی ده هزار یورویی به تمرین بارسا رسیده بود.

به گزارش فوتبالی، دوچرخه برقی پیکه که مارک "گریپ" را دارد در اسپانیا مشتریان سرشناس دیگری نظیر لیونل مسی و فابرگاس را هم دارد که همه آنها از مدل Greyp G12S استفاده می کنند. این دوچرخه برقی به گواهینامه ویژه نیاز دارد و به صاحبش اجازه می دهد تا به سرعت 70 کیلومتر به ساعت برسد. طبیعتا این دوچرخه نیازی به رکاب زدن ندارد و توان دوازده کیلو واتی به صاحب آن اجازه می دهد تا از رکاب زدن و تلاش کردن راحت باشد. از سویی این دوچرخه سیستم ضدسرقت را دارد و می تواند تا پیش از آن که دوباره شارژ شود مسافت 130 کیلومتر را طی کند. شارژ این دوچرخه برقی نیز هشتاد دقیقه زمان می برد.

این دوچرخه برقی توسط شرکتی تحت تملک ماته ریماک تولید می شود، نابغه ای که در سن 19 سالگی، بی ام دبلیو خود را به یک خودروی برقی تبدیل کرده بود. به نظر می رسد که دوچرخه برقی تولیدی شرکت وی دل هواداران بارسا را برده است.