برایتون 1-3 لیورپول؛ تیم کلوپ از 90 امتیاز گذشت

برایتون 1-3 لیورپول؛ تیم کلوپ از 90 امتیاز گذشت

خبرگزاری فوتبالی - لیورپول با پیروزی مقابل برایتون در هفته 34 لیگ برتر انگلیس حالا به 92 امتیاز رسید و فرصت خوبی دارد تا فصل را با رکورد بی نظیر بیش از صد امتیاز به پایان ببرد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول با دبل صلاح و گلی دیگر از هندرسون در مقابل تک گل تروسارد با نتیجه سه بر یک مقابل برایتون پیروز شد. در شبی که علیرضا جهانبخش روی نیمکت نشست و بازی نکرد، لیورپول به سمت رکوردشکنی در فوتبال انگلیس حرکت کرد. آنها می خواهند که فصل را با بالای صد امتیاز تمام کنند که فعلا هشت امتیاز تا سه رقمی شدن امتیازاتشان فاصله دارند. از سویی برایتون با این شکست با 36 امتیاز در رتبه پانزدهم ماند و همچنان خطر سقوط را حس می کند و باید منتظر اتفاقات چهار بازی باقی مانده برای بقا باشد. 

لیورپول که اختلاف 23 امتیازی و مقتدرانه با تیم منچسترسیتی در رتبه دوم جدول را حفظ کرده است با توجه به این که در تورنمنت دیگری حضور ندارند تمامی تمرکز خود را روی ادامه لیگ انگلیس و رکوردشکنی جلب کرده اند و نمی خواهند که چنین فرصتی را به سادگی از دست بدهند. آنها در این فصل 75 گل زده اند و خیلی بعید است که صد گله شوند اما سه رقمی شدن امتیازاتشان هدفی در دسترس است که در بازیهای پیش رو برایش تلاش خواهند کرد.