ده روسی: چطور جرات می کنند که مسی را بی غیرت بنامند؟

ده روسی: چطور جرات می کنند که مسی را بی غیرت بنامند؟

خبرگزاری فوتبالی - برخی از منتقدان تیم ملی آرژانتین، مسی را شخصیتی بی غیرت می دانند آن هم در حالی که کاپیتان بارسا ستاره تیم ملی فوتبال کشورش است اما عدم موفقیت در تورنمنت های بزرگ باعث شده تا لئو با انتقادهای زیادی مواجه شود.

به گزارش فوتبالی، دنیله ده روسی ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و رم پس از تجربه حضور در فوتبال آرژانتین در مورد برخی انتقادها از لیونل مسی صحبت کرد. وی اظهار داشت :" اگر در ایتالیا بفهمند که برخی در آرژانتین مسی را "بی غیرت " صدا می زنند، زیر خنده می زنند و می گویند که در آرژانتین چیزی از فوتبال نمی فهمند. چطور جرات می کنند که مسی با این همه شهامت را بی غیرت بدانند؟ برخی از افراد از پشت کامپیوتر شهامت پیدا می کنند تا مسی را بی غیرت بدانند اما همین افراد این شجاعت را ندارند تا کنترل تلویزیون را برای تغییر کانال تلویزیون از همسرشان بگیرند. بعد به بازیکنی که بیش از هزار گل در زندگیش زده لقب "بی روح" را انتخاب می کنند."

ده روسی که این روزها برای شروع دوران مربیگری خود آماده می شود، در ادامه گفت :" مسی دو فینال کوپا آمه ریکا را در ضربات پنالتی باخت و من در ضربات پنالتی قهرمان جام جهانی شدم. می بینید که در آرژانتین او را "بی غیرت " می نامند و من و هم تیمی هایم به خاطر قهرمانی جام جهانی 2006 قهرمان ملی هستم. تفاوت چیست؟ پنج سانتی متر. نباید فراموش کنند که خیلی از اوقات مسی به تنهایی بار بازیهای تیم ملی آرژانتین را به دوش می کشد. از نظر فوتبالی چیزی برای توضیح دادن در مورد مسی وجود ندارد.برخی دیگر نظیر رونالدو بازیکنان خیلی خوبی هستند که امار و امهایشان گویاست اما من به دیدن بازی مسی افتخار می کنم. تنها خوش شانسی او این بود که در بهترین تیم سی سال اخیر بازی کرد که بارسلونای گواردیولا بود و هم تیمی هایش که به اندازه او خوب نبودند از بازی در کنارش بهره بردند."