اعلام ترکیب بارسلونا و اسپانیول؛ گریزمان دوباره فیکس شد

اعلام ترکیب بارسلونا و اسپانیول؛ گریزمان دوباره فیکس شد

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب بارسلونا و اسپانیول برای هفته 35 لیگ اسپانیا و دربی کاتالونیا اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای کاهش فاصله چهار امتیازی با رئال مادرید امشب در دربی کاتالونیا بازی می کند که ترکیب بارسا برای این بازی بدین ترتیب است : ترشتگن، سمدو، پیکه، لنگله، آلبا، راکیتیچ، بوسکتس، سرجی روبرتو، لیونل مسی، لوئیز سوارز و آنتوان گریزمان.

ترکیب اسپانیول هم برای بازی امشب بدین ترتیب است: دیگو لوپز، ویکتور گارسیا، برناردو، کابررا، کالرو، دیداک، داوید لوپز، مارک روکا، پل لوزانو، امباربا و رائول دی توماس.

بارسلونا می داند که با توجه به فاصله چهار امتیازی با رئال مادرید حق اشتباه را در چهار بازی آینده ندارد و تلاش می کنند تا همه بازیها را با اطمینان ببرند. گریزمان پس از گلزنی و درخشش در بازی قبلی دوباره فیکس شد در حالی که اسپانیول می داند که اگر در بازی امشب امتیاز نگیرند، سقوطشان قطعی است و حتی روی کاغذ هم شانسی برای بقا دارند. در حقیقت امشب ممکن است که بارسلونا تیم همشهری را کلا از لالیگا حذف کند. بارسا پس از گلباران کردن ویارئال با انگیزه بالایی در بازی امشب حضور می یابد و قطعا در دربی کاتالونیا به دنبال کسب هر سه امتیاز خواهد بود. بارسلونا هنوز بعد از قرنطینه شکست نخورده وآخرین باخت آنها به بازی مقابل رئال مادرید برمی گردد.