منچسترسیتی 5-0 نیوکاسل؛ گلباران به سبک تیم گواردیولا

منچسترسیتی 5-0 نیوکاسل؛ گلباران به سبک تیم گواردیولا

خبرگزاری فوتبالی - منچسترسیتی در مقابل نیوکاسل با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی رسید و با گلهای ژسوس، محرز، استرلینگ، داوید سیلوا و فدریکو فرناندز (گل به خودی) حریف را در هم کوبید تا همچنان رتبه دوم لیگ انگلیس را حفظ کند.

به گزارش فوتبالی، تیم انگلیسی با یک پیروزی قاطعانه به رکورد 69 امتیاز در فاصله چهار بازی تا پایان لیگ برتر رسید. آنها اگر چهار بازی بعدی را ببرند می تواند از هشتاد امتیاز عبور کنند. منچسترسیتی همچنین فعلا 9 امتیاز تا چلسی در رتبه سوم فاصله دارد. در حقیقت تیم گواردیولا به نظر می رسد که قرار گرفتنش در رتبه دوم را به زودی نهایی کند و فصل را در این رتبه تمام کند. آنها در نیمه نهایی جام حذفی باید به مصاف ارسنال بروند تا برای کسب دومین جام فصل خود تلاش کنند و در چمپیونزلیگ نیز کار مهمی در بازی برگشت مقابل رئال مادرید دارند که به نظر می رسد با نظر یوفا این بازی قرار است که پس از و کش و قوس های بسیار در شهر منچستر برگزار شود.

نیوکاسل از سویی با این شکست در رتبه سیزدهم باقی ماند. آنها خطر سقوط را حس نمی کنند و به نظر می رسد که فصل را در میانه جدول پایان خواهند برد آن هم در حالی که منتظر مشخص شدن مالک بعدی خود هستند و باید دید که آیا فروش آنها به دولت عربستان نهایی می شود یا نه.