محصول آکادمی بارسلونا به علت گاز گرفتن حریف چهار جلسه محروم شد

محصول آکادمی بارسلونا به علت گاز گرفتن حریف چهار جلسه محروم شد

خبرگزاری فوتبالی - کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا روز چهارشنبه حکم چهار جلسه محرومیت و ده هزار یورو جریمه را برای پاتریسیو گابارون مدافع لاتزیو و محصول آکادمی بارسلونا به خاطر گاز گرفتن بازیکن لچه در شکست تیمش در بازی شب گذشته با نتیجه دو بر یک ، صادر کرد.

به گزارش فوتبالی، پاتریس با چهار جلسه محرومیت و ده هزار یورو جریمه مواجه شد چرا که در دقیقه 48 نیمه دوم، بازوی بازیکن حریف را گاز گرفت و با نظر داور ویدیویی از بازی اخراج شد. بدین ترتیب او در هفته های آینده لیگ ایتالیا نمی تواند به تیمش کمک کند.

پاتریس که در آکادمی بارسلونا رشد کرده از سال 2015 در لاتزیو توپ می زند که در بازی روز سه شنبه بازوی جولیو دوناتو را گاز گرفت. در این بازی لاتزیو با نتیجه ذو بر یک شکست خورد و فرصت کاهش اختلاف با یوونتوس را از دست داد تا جاده برای قهرمانی تیم تورینی در فوتبال ایتالیا باز باشد. داور صحنه گاز گرفتن پاراتیس را ندید اما داور ویدیویی صحنه را بازبینی کرد و حکم اخراج این بازیکن اسپانیایی را پس از حرکت عجیبش صادر کرد و حالا او با چهار جلسه محرومیت مواجه شده است. پاراتیس 27 ساله بدین ترتیب بازیهای لاتزیو مقابل ساسولو، اودینزه، یوونتوس و کالیاری را از دست می دهد و در روز پنجم مرداد مقابل ورونا به میادین باز می گردد.