شباهت جالب تصویر جوانی سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا به مسی

شباهت جالب تصویر جوانی سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا به مسی

خبرگزاری فوتبالی - خاویر کلمنته سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا همیشه یکی از طرفداران لیونل مسی بوده و اعتقاد دارد که مهاجم آرژانتینی یکی از بهترین های تاریخ فوتبال بوده است. اما به نظر می رسد که کلمنته در جوانی از نظر ظاهری نیز شباهت جالب و غیرقابل انکاری به لئو داشته است.

به گزارش فوتبالی، روز سه شنبه یکی از کاربران توییتر تصویر جالبی از کلمنته در دوران حضورش در اتلتیک بیلبائو در سال 1969 منتشر کرده است که نکته جالب تصویر مربوط به شباهتی است که سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا در جوانی به مسی داشته است.

در این تصویر، کلمنته جوان تازه چند ماه است که کار خود را در تیم بزرگسالان بیلبائو آغاز کرده است. کلمنته که در دوران بازی فقط برای بیلبائو بازی کرد به علت چند مصدومیت شدید مجبور شد که فوتبال را کنار بگذارد. البته مسیر مربیگری برایش متفاوت بود که او در تیم هایی نظیر بیلبائو، اتلتیکو، بتیس، سوسیه داد و تیم های ملی اسپانیا، کامرون، صربستان و لیبی کار کرده است.  کلمنته 70 ساله در کارنامه خود افتخاراتی نظیر دو لالیگا، یک کوپا دل ری، یک سوپرجام اسپانیا و یک جام ملت های آفریقا به عنوان مربی کسب کرده و در دوران بازی نیز دو جام حذفی را در ویترین افتخارات خود دارد.