مهاجم رئال مادرید به خاطر مشکوک بودن به ابتلا به کرونا، قرنطینه شد

مهاجم رئال مادرید به خاطر مشکوک بودن به ابتلا به کرونا، قرنطینه شد

خبرگزاری فوتبالی - لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید به علت مثبت شدن تست کرونای یکی از دوستانش در روزهای اخیر در خانه قرنطینه شده است. مهاجم صربستانی در دو روز اخیر تمرین نکرده است. نتیجه اولین تست کرونای وی منفی بوده است اما کادر پزشکی رئال مادرید منتظر است تا دوباره از او تست بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مارکا گزارش داده است که دوست یوویچ در روز دوشنبه ظهر از بلگراد وارد مادرید شده است. بعد از آن که تست کرونای دوست وی مثبت شد، بلافاصله به قرنطینه منتقل شد. یوویچ روز دوشنبه تست داد که نتیجه تست وی منفی بوده اما با این وجود در حال حاضر با نظر پزشکان رئال مادرید در قرنطینه به سر می برد.

یوویچ تا زمانی که تمامی آزمایش های لازم را نداده باشد، نمی تواند به تمرینات گروهی رئال مادرید برگردد چرا که خطر ابتلای سایر بازیکنان به کرونا وجود دارد. رئال مادرید بیش از دو تست از بازیکنان مشکوک می گیرد تا احتیاط های لازم را در بالاترین سطح ممکن صورت بدهد.

مهاجم صرب در تابستان گذشته با مبلغ 60 میلیون یورو از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست. او در تیم آلمانی با ثبت 27 گل عملکرد خوبی از خود ارائه داده بود اما در رئال مادرید عملکردش جالب نبوده است. یوویچ در رئال در 25 بازی فقط 770 دقیقه بازی کرده که با دو گل و دو پاس گل نمایش جالبی نداشته و شایعاتی در مورد جدا شدنش از رئال مادرید وجود دارد.